غلامرضا تاجگردون روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که بازار فروش یکی از دغدغه‌های تولیدکنندگان داخلی است و در صورتی که به همت آنان، مردم و رسانه‌های ارتباط جمعی این چالش رفع شود، می‌توان به ایجاد هزاران شغل از این طریق امیدوار بود.
وی بیان کرد: افزایش کیفیت کالاهای داخل کشور ضرورتی است که تولیدکننده‌ها باید توجه بیشتری به آن داشته باشند.
وی تصریح کرد که اطلاع رسانی سبب می شود مصرف کننده ایرانی بهتر بداند خرید کالای ساخت داخل کشور به ایجاد اشتغال کمک می‌کند.
وی ادامه داد: با خرید کالای ایرانی بیکاری حل می شود و استفاده یک بار از کالای داخلی نشان می دهد محصول داخل بهتر از برندهای خارجی است.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود که افزایش کیفیت کالای ایرانی به کاهش واردات نیز منجر می‌شود که این مقوله می‌تواند تبلیغی برای گشوده شدن بازارهای جهانی بر روی تولید کنندگان نیز باشد.
تاجگردون با اشاره به استقبال برخی از مصرف کنندگان از کالاهای خارجی که کیفیت آنها پایین است، افزود که فرهنگ‌سازی برای کمک به اقتصاد ملی از طریق خرید کالای ایرانی در رسانه‌های ارتباط جمعی مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
وی با یادآوری این نکته که دولت با میلیاردها تومان سرمایه گذاری در یک مجتمع پتروشیمی تنها یکهزار شغل ایجاد می‌کند، گفت که رفع مشکل بیکاری نیازمند حمایت بیشتر از تولیدکنندگان داخلی است.
تاجگردون گفت که بهره برداری از سرمایه‌های خرد مردم برای راه اندازی واحدهای تولیدی به ویژه در روستاها و برای صنایع دستی راهکار دیگری است که می‌تواند زمینه را برای خلق فرصت‌های شغلی و افزایش درآمد جامعه فراهم کند.
خبرنگار: فرزانه شریفی**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110 /8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.