به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری ظهر چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: باید اجرای ماده ۲۱ بحث پرداخت پاداش پایان خدمت از محل فروش اموال منقول و غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی پیگیری شود.

وی بیان داشت: جذب اسناد خزانه سال ۹۸ نیز به دلیل بیماری کرونا با وقفه مواجه شد و باید از سوی دستگاه‌های اجرایی تا پایان شهریورماه سال جاری برای جذب صددرصدی، اقدامات لازم انجام شود.

استاندار تاکید کرد: همچنین در سال جاری منابع اعتباری در حوزه‌های عمرانی و جاری به دلیل انقباضی بودن بودجه، باید با دقت کامل و با صرفه جویی مدیریت و هزینه شود.

وی با بیان اینکه تسریع در اجرای سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومان استان ضروری است، گفت: ساخت مسکن محرومان با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال در استان آغاز شده است.

کلانتری همچنین با بیان اینکه طرح دو برابر شدن تولید و اشتغال در واحدهای تولید استان اجرایی می‌شود، اظهار داشت: بسیاری از واحدهای تولیدی استان برای اجرای طرح تکمیلی یعنی تولید دو برابر و اشتغال دو برابر اعلام آمادگی کرده‌اند.

استاندار افزود: امسال به نام سال جهش تولید نامگذاری شده و در سال جهش تولید باید همه نگاه‌ها به سمت تولید و اشتغال باشد و با توجه به اینکه بیماری کرونا، و قفه و مشکلاتی در حوزه تولید، اشتغال و معیشت مردم ایجاد کرده باید با تمام توان و ظرفیت به صورت جهادی در این حوزه عمل کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1429619
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.