سید اسدالله هاشمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مهم مطابق با پروتکل های وزارت بهداشت تا زمان عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت و از ورود افراد به این مناطق به جد خودداری می شود.

وی افزود: در روز های نخست شیوع کرونا، ستاد پدافندی پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در این اداره کل تشکیل شد و از مصوبات آن جلوگیری از ورود اشخاص به مناطق حفاظت شده این استان بوده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد  تصریح کرد: همچنان تمامی راه های ورود فرعی به مناطق حفاظت شده در سراسر استان مسدود است.

هاشمی عنوان کرد: اتاق ها، سالن ها، راهروهای ادارات شهرستانی، پاسگاه های محیط بانی و اداره کل با هماهنگی سپاه فتح استان طی چندین نوبت ضدعفونی شده است.

وی اجرای دقیق دستورالعمل ها، موارد آموزشی و تعدیل نیرها به یک سوم  و یک دوم با اولویت افراد مسن و دارای شرایط خاص و نیز تعطیلی آبدارخانه ها را بخش دیگری از این اقدامات پیشگیرانه برشمرد.

مجموع ۴۱ هزار و ۶۶۱ هکتارمناطق حفاظت شده خائیز سرخ، خامین و دیل در محدوده گچساران ، ۱۷ هزار و ۵۰۸ هکتار بخشی از خائیز و سرخ در محدوده کهگیلویه ، ۱۲ هزار و ۸۱۲ هکتار حفاظت شده سولک و شکار ممنوع ماغر در محدوده بهمئی و ۲۸ هزار و ۲۲۰هکتار شکار ممنوع لار و بخشی از حفاظت شده خامین در محدوده باشت قرار دارد.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.