عزیز فیلی روز پنجشنبه در نشست با پیمانکاران شهرستان گچساران در زمینه کرونا افزود: پیمانکاران باید با مراجعه به سایت برای دریافت کد رهگیری مجوز فعالیت و شروع به کار، اقدام کنند.

وی ادامه داد: رعایت این پروتکل ها برای ادامه فعالیت الزامی است.

فیلی تصریح کرد: همچنین فعالیت کارگران غیربومی در طرح های عمرانی با الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کارفرمایان و پیمانکاران ،بلامانع است.

وی تصریح کرد:  به دلیل امنیت و سلامت شهرستان گچساران ورود کارگران غیر بومی باید مطابق با ضوابط و پروتکل های بهداشتی باشد.

فرماندار گچساران در این نشست گفت: بیش از هفت شرکت پیمانکاری با بیش از ۲ هزار نیرو در این شهرستان فعالیت دارند.

علی خوان پایه ابراز کرد: کارگاه های اجرایی پروژه های عمرانی علاوه بر تامین تجهیزات حفاظتی باید نسبت به کنترل  و پایش مستمر وضعیت سلامت نیروی کار و هماهنگی با مراکز بهداشتی درمانی نیز اقدام کنند.
وی ادامه داد: در صورت رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی از سوی  پیمانکاران  در کارگاه های خود فعالیت آنها در صورت شروع به کار نیز متوقف خواهد شد.

معاون اجرایی طرح سد و نیروگاه چم شیر گچساران گفت: بیش از ۸۵۰ نفر در سد چم شیر مشغول به کار هستند که از این تعداد ۳۵۰ نفر خوابگاهی هستند.

محمد رضا فاضل افزود: تعطیلی آبدار خانه ها، گند زدایی ، توزیع ماسک  و دستکش ، توزیع غذا در ظروف یکبار مصرف از مهمترین اقدامات انجام شده در زمینه مبارزه با ویروس کرونا در سد چم شیر بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.