عطاء الله گرجی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور خدمات دهی مطلوب در روز اخذ رای برای افرادی که شناسنامه  آنها مفقود شده ثبت احوال گچساران در روز ۲ اسفند در ۲ شیفت صبح و عصر فعال است.

وی با بیان اینکه برای شرکت در انتخابات داشتن کارت ملی الزامی نیست گفت: کد ملی مندرج در شناسنامه برای هر فرد اختصاصی است و با ثبت آن ضریب خطا را در انتخابات به صفر می رساند.

گرجی نژاد از مردم خواست در یک و ۲ اسفند  برای دریافت شناسنامه به دفاتر پیش خوان مراجعه نکنند و گفت : تدابیری اندیشیده شد که به صورت مستقیم در اداره ثبت احوال کار صدور شناسنامه برای این افراد  انجام شود. 

وی تصریح کرد: افرادی که به هر نحوی فاقد شناسنامه هستند هر چه سریع‌تر به اداره ثبت احوال و دفاتر پیش خوان مراجعه نمایند و این مشکل را به ساعات پایانی تا زمان رای گیری موکول نکنند.

وی با اشاره به اینکه حداکثر ضرف ۲۴ ساعت شناسنامه جدید صادر خواهد شد، افزود: هزینه صدور هر جلد شناسنامه مجدد یا المثنی برای بار اول ۴۰۰ هزار ریال، بار دوم ۷۰۰ هزار ریال و بیش از سه بار ۲ میلیون ریال است.

رییس اداره ثبت احوال گچساران از آمادگی کامل ماموران این اداره برای رفع مشکلات شناسنامه ای قبل از انتخابات خبر داد و گفت: با ارائه شماره ملی، امکان تقلب و سوء استفاده در انتخابات غیر ممکن می شود.

تعداد شعب اخذ رأی این شهرستان را ۱۰۵ مورد است که ازاین تعداد ۶۶ مورد در سطح شهر دوگنبدان است.
۹ نفر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در رقابت برای کسب یک کرسی بهارستان حضور داشتند که با کناره گیری یک نامزد شمار داوطلبان این حوزه انتخابیه به هشت نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.