آرش احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداداد اکیپ ها در قالب پنج گروه در زمینه پشتیبانی شبکه کابل، فیبر نوری و مراکز تلفنی دیتا فعالیت خواهند کرد.

وی بیان کرد: از این تعداد اکیپ ها مخابراتی ۲۵ مورد در روستاها و مسیرهای شهرستان ها  و ۱۰ اکیپ در سطح شهر دوگنبدان و باشت فعالیت خواهند کرد.
احمدی با اشاره به آمادگی این شرکت برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات و نیازهای مخابراتی برای برگزاری انتخابات در سطح این شهرستان ها بررسی و پیش بینی شده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.
وی ابراز کرد: زیرساخت های لازم برای برخورداری از اینترنت در این شهرستان مطلوب بوده و تمام شعب اخذ رای در این سطح شهر دوگنبدان و باشت دارای تلفن ثابت هستند.

رئیس شرکت مخابرات شهرستان های گچساران و باشت گفت: ۴۴ روستا در مناطق مختلف این شهرستان ها به خدمات اینترنت پرسرعت شامل «ای. دی. اس. ال»، «تری جی» و «فورجی » دسترسی دارند.
احمدی افزود: بستر مخابراتی برای برگزاری انتخابات الکترونیک در مکان هایی که صندوق ثابت و سیار در شهرستان فعال می شود، فراهم شده است.
وی تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات در این شهرستان هیچ مشکلی وجود ندارد و اگر هم مناطقی با مشکل آنتن دهی مواجه هستند امکان سرویس دهی بصورت آفلاین وجود دارد.
احمدی اظهار داشت: در مناطقی که امکان برقراری آنلاین صندوق های الکترونیک وجود نداشته باشد، اطلاعات و آراء به صورت آفلاین جمع آوری و در مناطق در نظر گرفته شده و متصل به اینترنت این اطلاعات، وارد خواهد شد.
تعداد شعب اخذ رأی این شهرستان را ۱۰۵ مورد است که ازاین تعداد ۶۶ مورد در سطح شهر دوگنبدان است.
۹ نفر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در رقابت برای کسب یک کرسی بهارستان حضور داشتند که با کناره گیری یک نامزد شمار داوطلبان این حوزه انتخابیه به هشت نفر رسید.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.