سرهنگ عنایت حکمتی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:سال گذشته ۱۱۹ کیلو مواد مخدر از قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان دنا کشف و ضبط شد که در ادامه روند رسیدگی به پرونده مأمور کاشف با متهمان به منظور تحقیقات تکمیلی پرونده در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی شهرستان دنا، وکیل متهم مبلغ ۳۰ میلیون ریال برای تغییر جای متهمان به مأمور کاشف پیشنهاد کرد.

وی افزود: مأمور وظیفه شناس ضمن امتناع از دریافت رشوه، مبلغ پیشنهادی وکیل متخلف را صورتجلسه کرد و وکیل به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان معرفی شدند.

در سال ۱۳۹۶ چهار تن و ۶۹۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد.

چهار هزار و ۷۱۱ کیلو گرم این مواد مخدر از نوع تریاک و مابقی حشیش، ماری جوانا، هروئین و دیگر انواع مواد مخدر بوده و در این راستا یکهزار و ۸۴۶ نفر دستگیر، ۳۳۷ دستگاه خودرو توقیف و ۶۸ باند منهدم شدند.

سال ۹۷ پنج تن و ۳۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرها، جاده‌های ارتباطی استان و عملیات‌های مشترک با سایر استان‌ها کشف و ضبط شده است.

یک هزار و ۷۰۰۰ نفر توزیع کننده، تهیه کننده، مصرف کننده و قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته دستگیر شدند و همچنین با هماهنگی دستگاه قضائی در این راستا ۳۱۰ دستگاه انواع خودرو توقیف شدند.

 کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر به یکی از محورهای حمل و توزیع مواد مخدر از جنوب و شرق به مناطق مرکزی و غرب کشور تبدیل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.