قباد مبشری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان تسهیلات پرداختی در قالب هفت هزار و ۴۱ فقره بوده است.

وی افزود: چهار هزار و ۳۷۷ فقره از این میزان تسهیلات پرداختی با اعتبار ۲۱۸ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۲ هزار و ۶۶۴ فقره از این تسهیلات با اعتبار ۱۲۴ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال نیز از سوی بانک قرض‌ الحسنه مهر ایران پرداخت ‌شده است.

مبشری عنوان کرد: تسهیلات قرض‌ الحسنه کارگشایی به ‌منظور تأمین هزینه ‌های ضروری مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمله در زمینه های تحصیل، درمان، مسکن، ازدواج و مشکلات معیشتی پرداخت می شود.

وی ابراز داشت: یکی از برنامه ‌های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای توانمندسازی مددجویان زیر پوشش و کاهش مشکلات آنان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه است.

مبشری گفت: صندوق قرض‌ الحسنه امداد ولایت با هدف پرداخت سریع ‌تر و آسان تر تسهیلات قرض ‌الحسنه به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تأسیس و راه اندازی ‌شده است.

وی اظهار داشت: دستگاه‌ های اجرایی و مردم کهگیلویه و بویراحمد با افتتاح حساب و سپرده‌ گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این استان اقدام به یاری دادن کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در ارائه تسهیلات قرض‌ الحسنه به مددجویان کنند. 

۱۰۳ هزار و ۷۲۵ نفر در قالب ۴۰ هزار و ۸۲۳ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.