مراد مرادی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طرح مهم بستر درمانی ۱۰ تختخوابی شهرستان لنده با حمایت مالی بنیاد علوی با زیر بنای یک هزار و ۸۰ متر مربع در زمینی به وسعت سه هزار متر مربع در حال اجراست.

وی بیان کرد: این پروژه در دو طبقه با توجه به تعهدات بنیاد روند اجرایی خوبی دارد.

مرادی تصریح کرد: با بهره برداری از این مرکز درمانی پزشکان متخصص”اطفال، زنان، جراح عمومی” با بخش‌های زایمان ترکیبی، بستری بزرگسالان و خردسالان، آزمایشگاه، اتاق احیاء، ماما، رادیولوژی، سونوگرافی، دندان پزشکی، بهداشت محیط حرفه‌ای، داروخانه و بخش روانشناسی به مردم این منطقه خدمت رسانی خواهند کرد.

وی افزود: در یک سال گذشته بنیاد علوی در زمینه بهداشتی و درمانی، عمرانی، آموزش و پرورش ، ساخت و تجهیز سالن‌های ورزشی و ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان خدمات خوبی به مردم شهرستان لنده ارائه داده است.

 سه مرکز بهداشتی و درمانی روستایی و یک مرکز شهری، ۲ پایگاه سلامت شهر و ۱۴ خانه بهداشت روستایی خدمات لازم را به مردم لنده ارائه می‌دهند.

در این مراکز هفت پزشک عمومی و ۹ متخصص در طول هفته نیز به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

در شهریور ۹۷ با حضور محمد سعیدی‌کیا، رئیس سابق سازمان بنیاد مستضعفان کشور در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان لنده به عنوان دومین منطقه پایلوت محرومیت زدایی توسط بنیاد مستضعفان کشور انتخاب شد.

شهرستان ۲۳ هزار نفری لنده با پنج هزارو ۵۶۰ خانوار، ۱۰۶ روستا و ۴۱ درصد جمعیت روستایی و ۵۹ درصد جمعیت شهری یکی از شهرستان‌های محروم است.

۷۵۳۱/۶۱۱۰


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.