جشن فارغ التحصیلی چهارمین گروه از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج برگزار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد نوروز هاشمی در آئین فارغ التحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در یاسوج افزود: 281دانشجو معلم در 4رشته علوم تربیتی-مشاوره-ریاضی وتربیت بدنی با مدرک کارشناسی از دانشگاه فرهنگیان استان فارغ التحصیل شدند.

وی بیان کرد: در2پردیس کوثر وشهید ایزدپناه یاسوج دانشجو معلمان از استانهای اصفهان، خوزستان، چهارمحال بختیاری، مرکزی، قم و کهگیلویه و بویراحمد تحصیل کردند.

مدیر امور پردیسهای دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اکنون نیز800 نفر در کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و مهارت آموز در حال تحصیل هستند.

 هاشمی با اشاره به فعالیت انجمن دانش آموختگان این دانشگاه عنوان کرد: این انجمن با حضور اساتید ودانشجویان راهکارهای عملی برای بهبود کیفیت تدریس ورفع مشکلات آموزشی ارائه می دهند.

 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: اخلاص در عمل برای رضای حق تعالی راز ماندگاری کار معلمی است که دانش آموزان را برای بهتر زیستن ومسئولیت پذیری تربیت می کنند.

 حجت الاسلام موسوی نسب خاطرنشان کرد: معلمان همگام با تدریس رشته تخصصی خود معارف بلند اسلامی را به فراگیران آموزش دهند.

هادی زارع پور،  مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این ائین بیان کرد: مهمترین وظیفه آموزش وپرورش اجرای سند تحول بنیادین است که توسط معلمان محقق می شود.

وی ادامه داد: دانشجو معلمان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان با بهره گیری از آموزشهای نوین و روشهای تدریس الگویی نقش اساسی در ارتقاء کیفیت آموزش در مدارس دارد.

در این آئین از برگزیدگان جشنواره های علمی، فرهنگی وهنری تجلیل ودر پایان معلمان برای ورود به شغل مقدس معلمی سوگندنامه ورود به عرصه تعلیم وتربیت را قرائت کردند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.