سرپرست بخشداری پاتاوه شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد از مسئولیت خود استعفاء داد.

 باقر قائمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت: حکم سرپرستی بخشداری پاتاوه در روز بیست هشتم اردیبهشت ماه امسال برای اینجانب صادر و البته در آن همان زمان قول صدور حکم بخشداری در کمتر از 2 هفته به من نیز داده شد.

وی با بیان اینکه از آن زمان تاکنون حدود 40 روز می گذرد و اتفاق خاصی برای صدور این حکم نیفتاده است، اظهارداشت: مسئولی که حکم مدیریت نداشته باشد نمی‌تواند پاسخگوی سئوالات مردم و مراجعان باشد. در مدت مسئولیتم تلاش کردم خادم خوبی برای مردم زادگاهم باشم اما بپذیریم که در چنین شرایطی نمی توان وظایف خود را به خوبی انجام داد.

وی افزود:  با حکم سرپرستی نمی توانستم آنطور که باید و شاید به این توقعات پاسخ دهم و الان هم اگر حکم اینجانب صادر شود یا نشود باز طرفدار دولتم و تفکرات سیاسی من همان تفکرات گذشته خواهد بود.

سرپرست مستعفی بخشداری پاتاوه در شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استعفای خود را تقدیم استاندار، سرپرستی فرمانداری شهرستان و حوزه معاونت سیاسی کرده ام و فردا شنبه پانزدهم تیرماه نیز درمحل کار خود حاضر نمی شوم.

سرپرست مستعفی بخشداری پاتاوه شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود بنا به مسائل حاشیه‌ای انتخابات از این مسئولیت استعفا داده‌اید، آیا چنین موضوعی صحت دارد؟ هم یادآورشد: خیر، چنین چیزی درست نیست.

بخش پاتاوه در شهرستان دنا واقع شده که با یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد حدود 60 کیلومتر فاصله دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.