مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق دستگاههای اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان بعد از اتمام تایم اداری آنان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " داود راهزادی " در حاشیه برگزاری کمیته کاهش پیک بار تابستان 98 به رسانه ها در یاسوج گفت: درصورتی که ساعات ادارات در استان کهگیلویه و بویراحمد به ساعت 13 تغییر کند 80 درصد برق ادارات بعد از این تایم بطور خودکار قطع و تنها 20 درصد باقیمانده برق آنان قطع نمی شود.

وی با تاکید بر صرفه جویی برق در پیک بار تابستان امسال، اظهارداشت: قطع و وصل برق ادارات در استان کهگیلویه و بویراحمد از راه دور انجام می گیرد و میزان مصرفی برق آنان نیز به صورت لحظه‌ای در حوزه معاونت مشترکان و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قابل مشاهده است.

راهزادی، میزان برق مصرفی در پیکبار تابستان سال گذشته را 415 مگاوات عنوان و خاطرنشان کرد: باتمهیداتی که اندیشیده ایم امیدواریم شاهد رشد نگران کننده مصرف برق در مناطق مختلف این استان نباشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه متاسفانه در سال گذشته شاهد رشد چشمگیر برق بدلیل تغییر الگوی مصرف و افزایش دما در مناطق مختلف این استان بوده ایم، خاطرنشان کرد: برنامههای ویژه ای برای تعادل بخشی به این مصرف در تعرفه های مختلف تدوین کرده ایم و از مشترکان می خواهیم نهایت همکاری برای صرفه جویی در مصرف برق را از خود نشان دهند.

وی گفت: بعد از تایم اداری مشخص شده از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در روزهای آینده، برقهای غیرضروری ادارات مانند روشناییها و سیستمهای سرمایشی بطور خودکار و از راه دور قطع می شود.

راهزادی افزود: حدود 270 هزار اشتراک برق در این استان وجود دارد که 85 درصد این مشترکین خانگی و میزان مصرف برق آنان حدود 41 درصد است.

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.