نادر جانی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کاهش نرخ تلفات انرژی و سرعت بخشی در ارائه خدمات بهتر به مشترکان از مزایای نصب کنتور فهام است.
وی افزود: مزیت های اصلی نصب این کنتور، قرائت و قطع و وصل انشعاب مشترک از راه دور است و در حال حاضر همه انشعابات دیماندی کهگیلویه و بویراحمد دارای کنتور فهام هستند.
جانی پور با اشاره به اینکه کنتورهای فهام نصب شده شامل همه تعرفه ها می شود، بیان کرد: به دلیل شرایط اقلیمی کهگیلویه و بویراحمد تعرفه کشاورزی بیشترین سهم نصب کنتور فهام را دارد.
قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: براساس اولویت بندی نصب کنتورهای برق فهام، نصب ۱۶ هزار کنتور سه فاز دیگر در دستورکار قرار گرفته است.
جانی پور عنوان کرد: در سال گذشته بالاترین میزان مصرفی در پیک بار تابستان ۴۱۵ مگاوات بوده است و باید با مدیریت و همراهی مشترکین از رشد چشمگیر مصرف برق در روزهای گرم آینده جلوگیری کرد.
وی تصریح کرد: با تلاش بیشتر باید مدت زمان نصب یک انشعاب برای مشترک برق در کهگیلویه و بویراحمد را به کمتر از یک هفته رساند.
جانی پور گفت: نصب کنتور فهام از سال 97 در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و روند اجرای آن در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.
قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: سال جاری در صورت تامین اعتبارات لازم پیش بینی شده است که 16 هزار کنتور فهام دیگر برای ساکنان این استان نصب شود.
تعداد مشترکان برق در کهگیلویه و بویراحمد بیش از 260 هزار اشتراک بوده که حدود 190 هزار اشتراک از نوع خانگی و مابقی را نیز مشترکان تجاری، صنعتی، کشاورزی و عمومی تشکیل می دهند.
9928/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.