حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مزارعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا برنامه ریزی دستگاه های اجرایی مربوطه از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد برای تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم این استان در ماه رمضان امسال را ضروری دانست.
وی اظهار داشت: دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد بر عملکرد دستگاه های اجرایی متولی تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم این استان در ماه رمضان امسال نظارت جدی خواهد کرد.
حجت الاسلام و المسلمین مزارعی افزود: معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و نیروی انتظامی این استان با همراهی دادستان مرکز استان برای رعایت حرمت ماه رمضان امسال برنامه ریزی کنند.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بروز سیل ایام نوروز امسال در برخی نقاط کشور، بیان کرد: شرکت آب منطقه ای این استان گزارش جامعی از وضعیت حریم و بستر رودخانه ها به دادستان مرکز استان و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ارائه دهد.
حجت الاسلام و المسلمین مزارعی عنوان کرد: بخشی از راه های روستایی کهگیلویه و بویراحمد در سیل اخیر دچار آسیب شده است.
وی ابراز داشت: این راه ها هر چه زودتر از سوی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ترمیم و بازگشایی شوند.
حجت الاسلام و المسلمین مزارعی گفت: چنانچه برخی افراد از روی سهل انگاری حریم و بستر رودخانه های کهگیلویه و بویراحمد را تصرف کرده اند باید برخورد قاطع شود.
وی اظهار داشت: مسئولان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد اجازه ندهند که حتی یک متر از طبیعت این استان از سوی افراد سودجو تصرف شود و باید در کمترین زمان ممکن رفع تصرف کنند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.