سید محمدتقی علوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بدون اشاره به آمار تعداد گردشگران اسکان یافته اظهار داشت: با همکاری مسئولان ادارات ورزش و جوانان ، سالن های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در مناطق شهری و روستایی این استان برای اسکان گردشگران باز هستند.
وی با اشاره به آماده باش کامل نیروهای این سازمان، گفت: علاوه بر مکان های سرپوشیده پیش بینی لازم برای اسکان اضطرای در چمن های ورزشی نیز اندیشیده شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هماهنگی های لازم بین اداره های ورزش و جوانان شهرستان های هشت گانه این استان با ستاد خدمات سفر و ستاد مدیریت بحران استان برای مقابله با حوادث احتمالی انجام شده است.
علوی عنوان کرد: اعضای سازمان های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد به عنوان زیرمجموعه اداره کل ورزش و جوانان این استان برای کمک رسانی به گردشگران نوروزی استان در بارندگی ها و در صورت بروز مشکلات احتمالی ناشی از آن آمادگی کامل دارند.
بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد یک سامانه بارشی قوی که از روز دوشنبه وارد جو این استان شده باعث بروز سیل، آبگرفتگی معابر عمومی، طغیان رودخانه ‌ها، سیلابی شدن مسیل ‌ها، کاهش دید افقی و بروز خسارت در مناطق مختلف استان شده است.
180 مکان ورزشی در مناطق شهری و روستایی این استان فعال هستند.
7531/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.