قباد مبشری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پویش جمع ‌آوری کمک‌ های مردمی به سیل‌ زدگان شمال کشور موسوم به «رفیق گلستان باشیم» با اعلام شماره‌ حساب و روش‌ های حضوری و غیرحضوری در کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شده است.
وی افزود: دعوت می شود که مردم نوعدوست کهگیلویه و بویراحمد و خیران بومی و غیربومی برای ارائه کمک‌ های نقدی و غیرنقدی خود به سیل زدگان شمال کشور به اداره ها، دفاتر یا پایگاه‌ های کمیته امداد امام خمینی (ره) در نقاط مختلف این استان مراجعه کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توصیه می ‌شود که کمک ‌های غیرنقدی مردم نوعدوست این استان به سیل زدگان شمال کشور در قالب پتو، فرش، موکت یا زیرانداز باشد.
مبشری عنوان کرد: مردم نوعدوست کهگیلویه و بویراحمد می ‌توانند کمک‌ های نقدی خود به سیل زدگان شمال کشور را به شماره ‌حساب 0111585352001 نزد بانک ملی این استان واریز یا از طریق سامانه تلفن همراه #99*074*8877* واریز کنند.
وی ابراز داشت: کد #99*8877* و شماره کارت 6037997900001000 کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور آماده دریافت کمک‌ های نقدی مردم نوعدوست کهگیلویه و بویراحمد به منظور بازسازی منازل مسکونی تخریب‌ شده در سیل و تهیه اقلام ضروری برای سیل ‌زدگان استان های شمالی است.
بر اثر بارندگی های شدید چند روز گذشته در استان های شمالی مازندران و گلستان و جاری شدن سیل مناطق زیادی از این 2 استان دچار خسارت شد.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.