سید مسعود حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نامگذاری امسال به نام 'رونق تولید' از سوی رهبر انقلاب اسلامی گفت: تحقق شعار سال نیازمند برنامه‌ریزی و مشارکت مردم است.
وی بیان کرد: پویایی اقتصاد کشور و حل مشکلات این حوزه در گرو تحقق شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری 'رونق تولید' نام گذاری شد، است.
حسینی اظهار داشت: 'رونق تولید' مدنظر معظم له بازوان قوی و قدرتمند برای تحقق پویایی اقتصاد کشور و حل مشکل بیکاری جوانان و کمرنگ شدن مشکلات معیشتی مردم خواهد بود.
حسینی به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان باشت اشاره کرد و افزود: در این شهرستان در بخش های مختلف از جمله کشاورزی و باغی ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری وجود دارد که در سال 98 تلاش خواهیم کرد در این بخش ها رهنمودها و فرمایشات معظم له را اجرایی کنیم.
وی ادامه داد: شهرستان باشت به لحاظ محصولات باغی و زراعی و همچنین صنعت گردشگری توانمندی های ویژه ای دارد که توجه بیشتر به این بخش ها می تواند موجب تولید و اشتغال در این شهرستان شود.
حسینی ابراز کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه دشمن، دولت نیز تلاش زیادی برای متوقف کردن روند افزایش قیمت ها برای کنترل گرانی کالاها ،خدمات و تامین کالاهای اساسی انجام داد.
وی تصریح کرد: در سال جدید مسئولان دستگاه های اجرایی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و احاد جامعه در بخش خصوصی باید بنا به رسالت و تخصص خود در حوزه اختیاراتشان گام بر دارند.
به گزارش ایرنا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب سال 1398 را به عنوان سال «رونق تولید» نامگذاری کردند.
2082/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.