به گزارش ایرنا علی خوان پایه روز چهارشنبه در آیین برگزاری مانور آمادگی استقبال از مسافران نوروزی در گچساران، بر ضرورت آمادگی و هماهنگی کامل تمامی دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب به مسافران نوروزی تاکید کرد.
وی تصریح کرد: کمیته های مختلف به منظور ایجاد تسهیلات مناسب به مهمانان و مسافران نوروزی در این شهرستان تشکیل شده تا خدمات بهداشتی درمانی، امداد و نجات، راهداری، گردشگری، اسکان و پذیرایی به بهترین نحو ممکن ارائه شود.
خوان پایه افزود: 320 کلاس درس در قالب 42 مدرسه برای اسکان فرهنگیان و میهمانان نوروزی در تعطیلات نوروز 98 در این شهرستان پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: همچنین زیرساخت های لازم و آمادگی تمامی هتل ها و مهمانسراها، مدارس، ساختمان ها و سالن های ورزشی، امدادی، مساجد و حسینیه ها در نقاط مختلف شهرستان برای اسکان مسافران در شرایط مختلف پیش بینی شده است.
خوان پایه گفت: اکیپ های پزشکی، هلال احمر، انتظامی، کمپینگ گردشگری و راهنما در مبادی ورودی و خروجی و نقاط مختلف شهرستان به صورت ثابت و سیار مستقر خواهند شد.
وی با اشاره به احتمال بارندگی و بروز شرایط خاص در طول ایام نوروز برای مسافران و گردشگران، گفت: تمهیدات و تدابیر لازم نیز در این راستا اندیشیده شده است.
حرم مطهر امامزاده بی بی حکیمه (س) در 80 کیلومتری شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.