چندین ماه است که مردم شهرستان لنده به واسطه نبود شن و ماسه و تعطل کردن کارخانه های سنگ شکن سرگردان و چشم انتظار تدبیر مسئولان هستند.
امروزه مهمترین عامل ساخت و ساز در تمام جوامع مصالح ساختمانی آن هم شن و ماسه است که زیربنای همه ساخت و ساز ها است ولی چندین ماه است که این معضل گریبانگر مردم لنده شده است.
نبود و کمبود شن و ماسه در شهرستان لنده با داشتن بیش از سه کارخانه تولید شن و ماسه یک چالش بزرگ در این شهرستان محسوب می شود چرا که مصالح مورد نیاز این کارخانه ها تا کنون از بستر رودخانه تامین می شد و بنا به مشکلات محیط زیستی و برداشت بی رویه عملا کارخانه ها به جز یک کارخانه که به هیچ وجه جواب گوی نیاز مردم نیست فعال است.
در این شب های سرد زمستانی تنها کارخانه فعال به صورت24ساعته فعال است و باز هم جواب گوی نیاز مردم و ادارات نیست و همین نیز یک چالش اساسی برای ساخت و ساز ها ایجاد کرده است.
در هفته جاری نیز جمعی از صاحبان مشاغل تولید تیرچه و بلوک نیز با حضور در فرمانداری لنده خواستار پیگیری مشکلات کارخانه های سنگ شکن شدند.
در همین رابطه نیز مختار مشهدی زاده شهردار لنده در یکی از جلسات شهرستان لنده با گلایه از نبود شن و ماسه گفت: چندین ماه است که تمام مخازن قیر ما پر شده است و منتظر شن و ماسه برای آسفالت خیابان ها و کوچه ها هستیم.
وی افزود: پروژه های عمرانی ما متاسفانه به دلیل نبود ماسه عملاً با مشکلات زیادی مواجه شدند که انتظار داریم فرمانداری هرچه سریعتر این معضل را بر طرف نماید.
جالب است که در سفر معاون امورعمرانی استاندارکهگیلویه وبویراحمد به شهرستان لنده در چند ماه گذشته قول مساعد جهت رفع مشکلات کارخانه های شن و ماسه را داده بود که تا کنون عملاً هیچ نتیجه ای در بر نداشت.
7531/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.