به گزارش ایرنا، چهارمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اتاق یاسوج همزمان با نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور از ساعت هشت بامداد امروز شنبه برگزار شد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت: در این انتخابات از میان یکهزار و 547 داوطلب در 34 اتاق 535 نفر برای حضور در هیات نمایندگان اتاق‌های شهرستان‌های کشور انتخاب می‌شوند.
جبار کیانی اظهار داشت:در یاسوج نیز 15 نفر از میان 32 نامزد به عنوان هیات نمایندگان اتاق یاسوج انتخاب خواهند شد.
وی بیان کرد: نتایج انتخابات اتاق، بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج پس از شمارش آرا به صورت الکترونیکی توسط هیات نظارت بر انتخابات اتاق یاسوج به انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران ارسال شده است که پس از تایید این انجمن نتایج به صورت رسمی اعلام خواهد شد.
کیانی تصریح کرد:در این انتخابات 33 نفر در چهار گروه بازرگانی، صنعت، کشاورزی و معدن نامزد شده اند، که از بین آنها 15 نفر به هیات نمایندگان اتاق بازرگانی راه خواهند یافت.
وی ابراز داشت: امسال برای اولین بار در یاسوج همزمان با سراسر کشور رای‌گیری در انتخابات اتاق‌ بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به صورت الکترونیکی انجام شد.
رای‌گیری در نهمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور به‌طور هم‌زمان از ساعت 8 صبح امروز، یازدهم اسفندماه 1397 در 34 اتاق در سراسر کشور آغاز شد و تا ساعت 18 ادامه داشت.
بر اساس آمارها 1547 داوطلب در 34 اتاق سراسر کشور برای عضویت در هیات نمایندگان اتاق‌ها ثبت‌نام کرده‌اند که از طریق صندوق آرا 535 نفر از این افراد 40 نفر در اتاق تهران و 15 نفر در هر یک از اتاق‌های شهرستان ها به‌عنوان اعضای جدید هیات‌های نمایندگان انتخاب خواهند شد.
انجمن نظارت بر انتخابات دوره نهم به منظور حسن اجرای انتخابات به‌صورت آنلاین و از طریق دوربین‌های مداربسته هر 34 حوزه رای‌گیری را از محل اتاق ایران رصد کردند .
همچنین نمایندگان این انجمن به‌صورت حضوری بر روند برگزاری انتخابات در همه حوزه‌ها نظارت کردند .
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.