رضا دهبانی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آزمون به صورت مکتوب و همزمان با سراسر کشور در هشت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
وی افزود: زمان برگزاری این آزمون ساعت هشت صبح فردا پنجشنبه 9 اسفندماه 1397 است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در کنار فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری یک معاونت با نام قرآن و عترت نیز در وزارت ارشاد و اداره های کل ارشاد استان ها برای مدیریت هر چه بهتر برنامه های قرآنی ایجاد و راه اندازی شده است.
دهبانی پور عنوان کرد: ماه رمضان امسال جشن بزرگ رمضان با 12 ذیل برنامه از جمله محافل انس با قرآن، نمایشگاه علوم قرآنی، نمایشگاه آثار قرآنی و نشست های تفسیر و تدبر در قرآن به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در نقاط مختلف این استان برگزار شد.
وی ابراز داشت: ابتدای امسال تاکنون 300 نفر از فعالان قرآنی کهگیلویه و بویراحمد از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان تجلیل شدند.
دهبانی پور گفت: در این مدت 6 هزار جلد قرآن، 2 هزار جلد نهج البلاغه و سه هزار جلد مفاتیح الجنان بین مؤسسه های قرآنی، مساجد، مدارس، خانه های نور و حسینیه های کهگیلویه و بویراحمد به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان توزیع شد.
هم اینک 303 خانه قرآنی ثبت شده در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد 184 مورد شهری و 119 مورد نیز روستایی است.
تعداد حافظان، قاریان و مؤسسه های قرآنی ثبت شده کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب 69 نفر، 42 نفر و 35 مورد است.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.