بهنام فرح بخش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: واحد پرورش گاو شیری 100 راسی در شهرستان باشت با سرمایه بالغ بر 19 میلیارد و 700 میلیون میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به تامین اعتبار واحد پرورش گاو شیری از محل صندوق توسعه ملی، افزود: با راه اندازی این طرح، زمینه اشتغال پنج نفر به طور مستقیم فراهم شد.
فرح بخش بیان کرد: با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی، واحد ذرت خشک کنی به ظرفیت چهار هزار تن در روستای لیشتر از توابع شهرستان گچساران با بیش از 19 میلیارد ریال سرمایه به بهره برداری رسید.
وی عنوان کرد: اعتبارات واحد ذرت خشک کنی از محل صندوق توسعه ملی تامین شد و با راه اندازی آن، زمینه اشتغال 10 نفر به طور مستقیم فراهم شد.
فرح بخش یادآور شد: واحد پرورش بوقلمون به ظرفیت پنج هزار قطعه در روستای چنگلوا از توابع شهرستان کهگیلویه با سرمایه بیش از هشت میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به زمینه اشتغال پنج نفر به طور مستقیم از محل واحد پرورش بوقلمون روستای چنگلوا، گفت: اعتبار این طرح از محل صندوق توسعه ملی با هدف توسعه اشتغال پایدار تامین شده است.
فرح بخش افزود: همچنین از واحد پرورش ماهی به ظرفیت 50 تن در روستای دروهان شهرستان دنا با اشتغال زایی برای سه نفر به طور مستقیم بهره برداری شد.
وی اظهار داشت: کل سرمایه طرح پرورش ماهی روستای دروهان بالغ بر 4 میلیارد ریال است که از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تامین شده است.
9928/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.