به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی احمدی افشار روز چهارشنبه در آیین تجلیل از خانواده شهدای ارتش شهرستان بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: ارتشیان در کنار دیگر نیرو‌های مسلح ایران برای حفظ تمامیت ارضی کشور به طور شبانه روزی در هوا، زمین و دریا بیدار بوده و آماده جانفشانی هستند.
وی افزود: ارتش ایران در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.
فرمانده تیپ 37 زرهی شهید عباس عطریان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امنیت کنونی کشور مدیون خون شهیدان و ایثارگری های مثال زدنی رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.
سرهنگ احمدی افشار عنوان کرد: شهدا با نثار خون خود درخت اسلام را آبیاری کرده و عزت، اقتدار، استقلال و آرامش را برای کشور و ملت ایران به ارمغان آوردند.
وی ابراز داشت: قشرهای مختلف ملت ایران وظیفه دارند که بیش از پیش قدردان خون شهدا و رشادت های رزمندگان باشند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ایران اسلامی امن ‌ترین و باثبات ترین کشور در منطقه خاورمیانه است.
سرهنگ حمید خرمدل اظهار داشت: این امنیت به برکت خون شهدا، فداکاری های رزمندگان و اتحاد، بصیرت و در صحنه بودن ملت ایران حاصل شده است.
وی افزود: حضور حماسی و باشکوه ملت ایران و مردم ولایتمدار و شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال تحسین برانگیز و قابل تقدیر است.
سرهنگ خرمدل بیان کرد: این حضور تمامی معادلات دشمنان علیه کشور و ملت ایران را برهم زد و علاوه بر مأیوس کردن آنان سبب خوشحالی دوستداران نظام و انقلاب نیز شد.
15 خانواده شهید ارتش شهرستان بویراحمد در این آیین با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شدند.
کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 880 شهید، 317 آزاده و افزون بر 9 هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.