رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که فردا بیست سوم بهمن ماه تمامی مدارس این شهرستان بدلیل بارش شدید برف تعطیل خواهد بود.

علی حسن زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: بارش رحمت‌الهی برف و باران از ساعات اولیه امروز در مناطق مختلف شهرستان بویراحمد شروع و هم اکنون ادامه دارد و به‌دلیل شدت این بارش‌ها و براساس تصمیمات شورای آموزش و پرورش، تمام مدارس شهرستان فردا بیست و سوم بهمن ماه در شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه تمام مدارس شیفت صبح بویراحمد و در تمامی مقاطع تحصیلی فردا صبح تعطیل هستند، اظهارداشت: بیش از ۵۰۰ مدرسه این شهرستان به‌دلیل بارش‌های برف و باران فردا صبح تعطیل خواهند بود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، تعداد دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف این شهرستان را بیش از ۶۰ هزار دانش‌آموز ذکر و خاطرنشان کرد: برای تعطیلی یا تعطیل نشدن مدارس شیفت عصر، فردا ساعت ۱۰ صبح تصمیم‌گیری خواهد شد.

حسن زاده افزود: البته بخش‌های مارگون و لوداب هم در این شهرستان احتمال تعطیلی مدارس آنها وجود دارد و مدیران آن نواحی نیز در این ارتباط اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

وی از والدین دانش‌آموزان شهرستان بویراحمد خواست اطلاعات لازم از باز بودن مدارس را کسب و سپس به مدارس مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.