به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: ملت ایران در 40 سال گذشته در اوج عزت، اقتدار، امنیت، استقلال و آزادی بوده اند و به کوری چشم دشمنان تا همیشه نیز اینگونه خواهد بود.
وی افزود: خدمات، برکات و دستاوردهای چهار دهه انقلاب در هر 2 عرصه مادی و معنوی چشمگیر بوده و به هیچ وجه قابل مقایسه با دوران قبل از آن نیست.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: ایران در دوران رژیم پهلوی نه تنها هیچگونه پیشرفتی نداشت بلکه به دلیل وابستگی به بیگانگان در حال پسرفت بود.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: عملکرد درخشان 40 سال گذشته نظام و انقلاب در تمامی شاخص ها مورد توجه دوستان و دشمنان ایران اسلامی است.
وی ابراز داشت: دوستان از این عملکرد درخشان خرسند هستند و در مقابل نیز دشمنان به دنبال ناکارآمد جلوه دادن موفقیت های چهار دهه اخیر نظام و انقلاب هستند.
امام جمعه موقت یاسوج گفت: دشمنان در 40 سال گذشته از هیچ تلاش و اقدامی برای ایجاد مانع در مسیر پیشرفت نظام و انقلاب دریغ نکرده اند و امروز نیز وارد جنگ اقتصادی تمام عیار علیه کشور و ملت ایران شده اند.
حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: کشورها و ملت های دنیا برای مقابله با استکبار جهانی از نظام و انقلاب الگو می گیرند و همین امر سبب خشم و عصبانیت دشمنان شده است.
وی افزود: فاصله زیادی تا رسیدن به آرمان های نظام و انقلاب وجود دارد و مهمترین دلایل آن نیز متعالی بودن آرمان ها و بروز مشکلات متعدد برای کشور از سوی دشمنان از جمله انواع توطئه ها، تحریم های اقتصادی و راه انداختن جنگ هشت ساله است.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: آمریکا و اروپایی ها هرگز قابل اعتماد نیستند و نباید دولتمردان کشور به قول ها و وعده های آنها خوشبین باشند.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: وجود گرانی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد آزاردهنده است و انتظار می رود که متولیان امر نظارت اثرگذارتری بر بازار و قیمت ها داشته باشند.
وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ابراز داشت: این بانوی بزرگوار برای دفاع از دین مبین اسلام و حریم امامت و ولایت با تمامی وجود اقدام کرد.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.