به گزارش ایرنا، آیت الله شرف الدین ملک حسینی در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی گفت: تنها با صداقت می توان مشکلات، سختی هاو رنج ها را با مردم در میان گذاشت و اگر غیراز این باشد رویی برای در میان گذاشتن مشکلات با مردم نخواهیم داشت.
وی افزود: انقلاب باید بر قاعده بود و نمود تبیین شود. نمایشگاه ها نمود بودهاست. نمودها باید برپایه صراحت، صداقت و تبیین واقعیت و نشانگر احترام به ذهن مخاطب و تاریخ باشد.
آیت الله ملک حسینی ادامه داد: گاهی وانمودهایی رخ داده داده و چیزی نبوده اما چنین وانمود کرده ایم که هست.در حالی که این تحقیرو توهین به انسان ها و خیانت به تاریخ است.
وی ادامه داد: با وانمود کردن، دروغ در لباس راست، ظلم در لباس عدالت خود را نشان می دهد که این مصداق ظلم و توهین، آموزش فساد و دروغگویی و بازی با احساسات مردم است که در پایان دستاورد آن رسوایی است.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انقلاب با بود عظیم و بستر برای نمود صریح و واقعی می تواند مانند یک نقطه عطف در تاریخ بشریت و مقدمه ظهور باشد.
وی تاکید کرد: انسان هایی می توانند در رسیدن به این موضوع نقش آفرینی کنند که به جای وانمود کردن ، مردان نمود و صداقت باشند.
آیت الله ملک حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی گفت: چهل سال از انقلاب فاطمی ما گذشت و در متن تمام سختی ها تهدید ها و تحریم ها انقلاب توانست به بلوغ اول خود یعنی بلوغ چهل سالگی برسد.
وی افزود: ایثارهار و شهادت ها از یک سو، جهاد ها و تلاش ها از سوی دیگر چهره ای آبرومند به انقلاب اسلامی داد.
آیت الله ملک حسینی تاکید کرد: سال ها تلاش مردم و مسئولان و مقاومت آن ها در برابر خیل حادثه ها، صبر و ایستادگی برای رسیدن به قله های رفیع توسعه همه جانبه چیزی بود که در کشور ما رخ داد.

**دهه فجر فرصت بازنگری مسیرهاست
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: این ملت شایسته زندگی ، معیشت و کرامت بهتر و با کیفیت تر است.نمی توان برآیند عظمت این ملت در طول چهل سال را در یک سالن و چند برنامه گنجاند.
علی محمد احمدی افزود: دهه فجر فرصتی است که به خود بیاییم و مسیرها را بازنگری کرده تا فرایند خدمت رسانی تقویت شود.
وی ادامه داد: ملت با الگو گرفتن از معمار کبیر انقلاب اسلامی ، همه گردنه های خطر را پشت سر گذاشتند و تهدید ، تحریم و جنگ در آنها اثر نکرد.
احمدی اضافه کرد: مردم این کشور سوختند و ساختند تا حاصل این سوختن و ساختن آبادانی ایران و کهگیلویه و بویراحمد باشد.
وی با بیان اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس و در سازندگی حضور فعال داشتند گفت: نمایشگاه بزرگ دستاوردهای انقلاب اسلامی، نمود و تجمیعی از حاصل چهل سال تلاش مردم در همه زمینه هاست.
استاندار یادآوری کرد: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، گوشه ای از تلاش های انجام شده و قطره ای از دریای تلاش ملت بزرگی است که چهل سال برای عزت و آزادی سوختند و ساختند.
نمایشگاه بزرگ دستاوردهای انقلاب اسلامی امروز دوشنبه 15 بهمن ماه در مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد و تا جمعه 22 بهمن ماه ادامه دارد.
بخشی از دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در دستگاه های دولتی و بخش های مردمی در این نمایشگاه و در قالب 120 غرفه در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است..
9929/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.