به گزارش ایرنا فرماندار گچساران در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: بیشتر خدمات انجام شده در زمینه های مختلف در سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان اجرا شده است.
علی خوان پایه ادامه داد: با وجود توطئه های مختلف، تحریم و فشار اقتصادی انقلاب اسلامی در مسیر رشد و پیشرفت در حرکت است و این فتنه ها تاکنون نتوانسته مانع راه نظام انقلاب اسلامی ایران شود.
وی تصریح کرد: با وجود همه مشکلاتی که دشمن سر راه نظام اسلامی قرار داده، خدمات و دستاوردهای شکل گرفته در این 40 سال قابل تقدیر است.
خوان پایه همچنین به نقش همراهی مردم در پیروزی های نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته خدمات ارزشمندی به مردم ارائه کرده است.
وی گفت: خدمات ارائه شده در حوزه‌های مختلف در چهل ساله گذشته بر کسی پوشیده نیست و اطلاع رسانی این خدمات به مردم ضروری است.
مسئول برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب نیز در این آیین از عوامل برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد و افزود: نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب با مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان تا 22 بهمن در مصلی دوگنبدان برپاست.
مسلم کرمی گفت: در این نمایشگاه دستگاه‌های اجرایی شهرستان عملکرد خود را در قالب پاورپوینت، کلیپ، تبلیغات محیطی، بصری و عکس در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.
وی هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی بیشتر مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان با دستاوردهای انقلاب عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، این نمایشگاه صبح ها از ساعت هشت تا 12 و بعد از ظهرها از ساعت 15 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
2082/61110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.