علیرضا دولت آبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همایش «دختران آفتاب» با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نقش زنان، همایش «رویش های انقلاب»، جشنواره «انقلاب و فضای مجازی» و جشنواره «عشایر و انقلاب» از جمله آنهاست.
وی افزود: سرود یک هزار نفری «انقلاب» از سوی پسران و مردان هفت تا 40 ساله عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در ایام الله دهه فجر امسال در شهر یاسوج مرکز این استان اجرا می شود.
رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برنامه هایی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان برای گرامیداشت 40 سالگی انقلاب پیش بینی شده است.
دولت آبادی عنوان کرد: این برنامه ها شامل محافل انس با قرآن در هشت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد، مرحله استانی مسابقه قرآنی «مدهامتان» در شهر یاسوج با حضور برگزیدگان شهرستانی، نشست های تخصصی با موضوع نقش مساجد در انقلاب و آذین بندی مساجد استان با همکاری شهرداری ها و بسیج است.
وی ابراز داشت: تلاش می شود که تمامی برنامه های مدنظر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نحو مطلوبی در این استان برگزار شوند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.