علی محمد احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک مسئولان استان در حال رایزنی و مذاکره با برخی شرکت هواپیمایی از جمله «ایران ایر« و «قشم ایر» هستند.
احمدی بیان کرد: متولیان امر هم پیگیر ایجاد کریدوری امن و جدید برای پرواز از سمت اصفهان به نجف آباد ، پاتاوه و یاسوج هستند .
وی عنوان کرد: این موضوع فنی و تخصصی بوده و باید مطالعه و طرح آن به صورت ویژه انجام شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد برخی شایعات در خصوص ناایمن بودن فرودگاه یاسوج را بشدت رد کرد و گفت: این فرودگاه از نظر باند، سیستم پرواز و امکانات در تراز استانداردهای کشور است.
احمدی حمل و نقل را از مهمترین مولفه های توسعه و پیشرفت برشمرد و ابراز داشت: امروزه پایه و اساس ورود سرمایه گذاران و گردشگران داشتن راه های هوایی، دریایی و زمینی ایمن و استاندارد است.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی ای تی آر 72 آسمان با 66 مسافر و خدمه پروازی ساعت هشت صبح روز یکشنبه 29 بهمن سال 96 تهران را به مقصد یاسوج ترک و در کوه دنا سقوط کرد.
تمامی 66 مسافر و خدمه پروازی این هواپیما جان خود را از دست دادند.
پروازهای فرودگاه یاسوج از 16 اردیبهشت امسال و پس از گذشت 77 روز از سانحه سقوط هواپیمای ای تی آر 72 تهران - یاسوج، بطور رسمی با هواپیمای جت ام.برائر 145 از شرکت هواپیمایی آتا از سرگرفته شد اما در 23 خرداد ماه سال جاری به دلیل برخی مشکلات حقوقی در ناوگان آن، پروازها لغو شد.
البته قرار بود که ظرف کمتر از 10 روز با رفع مشکلات، پروازهای این شرکت در فرودگاه یاسوج از سرگرفته شود که تاکنون این امر محقق نشده است.
پیگیری مسئولان استانی برای برقراری پروازهای روزانه در فرودگاه یاسوج همچنان ادامه دارد.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.