فرزاد غلامیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:با توجه به گردشگر پذیر بودن یاسوج حذف تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز و زیباسازی فضای شهری از سیاست های اساسی شهرداری است که به همین منظور این طرح در دستور کار قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: هم اکنون کار جمع آوری تابلوها، بنرها و داربست های غیرمجاز در مناطق مختلف شهر با جدیت آغاز شده است.
غلامیان عنوان کرد: نصب هرگونه تابلو، بنر، برپایی داربست در نقاط مختلف و ورودی و خروجی‌های شهر یاسوج بدون مجوز از شهرداری ممنوع است و اصناف بجز سردر محل کسب خود حق نصب هیچ گونه تابلویی نخواهند داشت و با آنها برخورد قانونی می‌شود.
رئیس اداره اجرائیات شهرداری یاسوج با اشاره به قانون شهرداری‌ها، خاطرنشان کرد: اصناف، ادارات، نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی بدون کسب مجوز از شهرداری حق برپایی و علم کردن داربست و تابلو را ندارند.
غلامیان بیان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تابلوی غیرمجاز در میادین، معابر، پیاده‌روها و ورودی و خروجی شهر که تعرض به حقوق شهروندی محسوب می‌شود و مزاحمت ایجاد می‌کند، علاوه بر جمع‌آوری و ضبط آن‌ها، مراتب برای تشکیل پرونده قضایی به دادگستری ارجاع می‌شود.
وی تاکید کرد: این طرح تا پاکسازی کامل شهر از همه تابلوهای غیرمجاز که باعث نازیبایی در شهر شده اند ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز بصورت پیوسته بازرسی صورت می گیرد.
شهر یاسوج، مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیش از 130 هزار نفر جمعیت دارد و وضعیت آسفالت معابر و خیابان‌های آن همواره مورد انتقاد بوده است.
9928
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.