جعفر گوهرگانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد هشت طرح مربوط به بخش کشاورزی، هفت طرح مربوط به بخش راه و شهرسازی، هفت طرح مربوط به بخش آب و فاضلاب شهری و روستایی، 6 طرح مربوط به بخش صنعت، معدن و تجارت و 6 طرح نیز مربوط به دیگر بخش هاست.
وی افزود: آبرسانی به پنج هزار و 700 هکتار از زمین های کشاورزی دهدشت غربی، فاز دوم آبرسانی به دشت امامزاده جعفر گچساران، کشت گیاهان دارویی در 200 هکتار و تصفیه خانه اضطراری شهر یاسوج از مهمترین این طرح هاست.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستگاه های اجرایی استان در زمینه تعهدات خود در مورد این طرح ها تلاشی جدی داشته و پیگیر تحقق آنها در مدت زمان مقرر باشند.
گوهرگانی عنوان کرد: علاوه بر این 34 طرح 27 طرح جدید تیز در تهران به عنوان طرح های اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد تعریف شده است.
وی ابراز داشت: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد مکلفند برش استانی این 27 طرح جدید را از وزارتخانه یا سازمان مربوطه گرفته و برای پیگیری منابع مالی آنها به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارائه دهند.
گوهرگانی گفت: لازم است برش استانی تمامی طرح های اقتصاد مقاومتی در حال اجرای کهگیلویه و بویراحمد نیز از ستاد اقتصاد مقاومتی کشور دریافت و تحویل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان شود.
وی اظهار داشت: طرح های اقتصاد مقاومتی تأثیر بسزایی در ایجاد اشتغال و رونق تولید در کهگیلویه و بویراحمد داشته و به همین دلیل باید نهایت تلاش و همت برای پیگیری روند اجرا و تکمیل آنها در این استان انجام شود.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.