فرید محبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این افراد پس از گذراندن آموزش های فنی و حرفه ای و فراگیری مهارت ‌های لازم راحت تر می توانند وارد بازار کار شوند.
وی افزود: اعتبار هزینه شده برای ارائه آموزش‌ های فنی و حرفه‌ ای به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای امسال تاکنون یک میلیارد و 695 میلیون و 260 هزار ریال است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این آموزش‌ ها در بخش‌ های مهارت‌ آموزی، پایدارسازی مشاغل، کارآفرینی و حرفه‌ آموزی ‌به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان ارائه شد.
محبی عنوان کرد: توانمندسازی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با ایجاد اشتغال پایدار جزو رویکردهای اساسی این نهاد حمایتی برای خودکفایی و رفع فقر و محرومیت آنان است.
وی ابراز داشت: آموزش‌ های فنی و حرفه ‌ای در ارتقای فرهنگ کار و خودباوری و حفظ عزت‌ نفس و منزلت اجتماعی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مؤثر است.
محبی گفت: این آموزش ‌ها از عوامل مهم در موفقیت فعالیت ‌های اقتصادی و ایجاد مشاغل پایدار و موفق برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و خروج تدریجی آنان از چرخه حمایتی این نهاد است.
32 هزار و 687 خانوار با جمعیتی افزون بر 80 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.