به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع روز چهارشنبه در نشست کمیته مراسم یوم الله 13 آبان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: آمریکا جنگ اقتصادی و روانی گسترده ای را علیه کشور و ملت ایران آغاز کرده و هدف اصلی آن نیز تغییر نظام مقدس جمهوری اسلامی و دلسرد کردن مردم نسبت به انقلاب است.
وی افزود: ایران اسلامی به لطف الهی و با هوشیاری، بصیرت، آگاهی و اتحاد هر چه بیشتر مردم و تدبیر مسئولان اجرایی جنگ اقتصادی تمام عیار نظام سلطه را با موفقیت پشت سر می گذارد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اوایل پیروزی انقلاب تاکنون آمریکای جنایتکار روش های مختلفی را علیه ایران اسلامی به کار گرفته و از هیچ تلاشی نیز دریغ نکرده است.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: در طول چهار دهه اخیر تمامی توطئه های آمریکا علیه کشور و ملت ایران یکی پس از دیگری خنثی شده و در آینده نیز اینگونه خواهد بود.
وی ابراز داشت: آمریکا با استقلال، عزت و پیشرفت ایران مخالف است و از سوی دیگر نیز منافع نامشروع آن در منطقه خاورمیانه به برکت پیروزی انقلاب اسلامی از بین رفت.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نسل جوان کشور وقایع دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را درک نکرده و باید دلایل دشمنی آمریکا با ایران بیش از پیش برای آنان تشریح شود.
حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال با غیرت انقلابی و تأسی از قیام عاشورا علاوه بر فریاد علیه استکبار جهانی اعلام می کنند که هرگز زیربار ظلم و ستم دشمنان نمی روند.
وی افزود: قشرهای مختلف ملت ایران از جمله مردم همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد به کوری چشم دشمنان با حضور حماسی و پرشور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال یکبار دیگر خشم، تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان می دهند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برنامه های پیش بینی شده برای یوم الله 13 آبان امسال در استان و در راستای حضور باشکوه مردم در این مناسبت مهم ملی شامل تبلیغات میدانی، توزیع اقلام فرهنگی، برگزاری برنامه های تحلیلی، تبیینی و تهییجی در صدا و سیما، برپایی نمایشگاه عکس و کاریکاتور و برگزاری مسابقات فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی است.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس، برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها، تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با موضوع ضرورت مبارزه با نظام سلطه به ویژه آمریکا، برگزاری نشست های بصیرت افزایی در مدارس و دانشگاه ها و سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه روز 11 آبان از دیگر برنامه هاست.
وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال در 21 نقطه کهگیلویه و بویراحمد، ابراز داشت: زمان آغاز این راهپیمایی در شهر یاسوج مرکز استان ساعت 9 و 30 دقیقه صبح و سخنران آن نیز زاکانی رئیس مجمع عالی بسیجیان کشور است.
حجت الاسلام خاضع گفت: مسیر راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال در شهر یاسوج شامل میدان هفتم تیر، خیابان طالقانی، خیابان جمهوری و مکان تجمع نیز بالاتر از میدان امام حسین (ع) خواهد بود.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.