معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح آخرین وضعیت بیمارستان 32 تختخوابه شهرستان باشت، تاکید کرد که با افتتاح این بیمارستان دیگر نیازی به اعزام و یا حضور حدود 70 درصد از بیماران و همراهان آنان به شهرستان‌ها و استان‌های همجوار نیست.

به‌گزارش ایلنا از باشت، امین‌الله بابوئی در بازدید از بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان‌گفت: برای بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان باشت که در سه طبقه شامل زیر زمین، همکف و طبقه اول با زیربنایی بیش از چهار هزار و 275 متر مربع، بخش‌های تخصصی کودکان، زنان و زایمان، داخلی،جراحی، اورژانس و 2 اتاق عمل در نظر گرفته شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای ساخت و تاسیسات این بیمارستان که کلنگزنی آن سال 92 انجام گرفته را بیش از 24 میلیارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد:‌ این اعتبار از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

​معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت اجرای این بیمارستان در شهرستان باشت، تاکید کرد: با افتتاح این بیمارستان، حدود 70 درصد از بیماران این شهرستان دیگر نیاز به مراجعه به شهرستانها و استان های همجوار نخواهند داشت.

به‌گزارش ایلنا، شهرستان باشت از شهرستان‌های ششگانه گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود که با یاسوج مرکز این استان حدود 120 کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.