به گزارش ایرنا، فرهنگ شادنیا روز چهارشنبه در نشست مجمع انتخاباتی هیأت ورزش های رزمی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با اشاره به گستردگی و بالا بودن حوزه فعالیت فدراسیون ورزش های رزمی، اظهار داشت: حدود 130 رشته زیرمجموعه این فدراسیون بوده و بخش عمده ای از آنها نیز جدید و نوپا هستند.
وی اهمیت چشمگیر رشته های رزمی را یادآور شد و افزود: پیش بینی می شود که تا چند سال آینده تعداد قابل توجهی از مدال های کسب شده در بازی های آسیایی و رقابت های المپیک از سوی ورزشکاران کشورهای مختلف دنیا از جمله ایران مربوط به رشته های رزمی باشد.
دبیر فدراسیون ورزش های رزمی بیان کرد: به دلیل وجود ظرفیت های چشمگیر رشته های رزمی در کشور می توان با برنامه ریزی و سرمایه گذاری لازم انواع مدال های طلا، نقره و برنز را در بازی های آسیایی و رقابت های المپیک تصاحب کرد.
شادنیا عنوان کرد: شناسایی و شکوفا کردن استعدادهای ورزشکاران رشته های رزمی در کشور ضرورتی انکارناپذیر است که باید هر چه سریعتر انجام شود.
وی ابراز داشت: مسئولان فدراسیون ورزش های رزمی آماده هرگونه همکاری با کهگیلویه و بویراحمد از جمله در زمینه دادن امکانات و اعتبار یا برگزاری دوره های آموزشی برای ورزشکاران، داوران و مربیان هستند.
شادنیا گفت: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به داشتن استعدادهای چشمگیر می تواند به زودی در رشته های رزمی موفقیت های ارزنده ملی کسب کند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مسئولان هیأت ورزش های رزمی این استان در راستای قهرمان پروری اقدام به هدف گذاری و برنامه ریزی مدون کنند.
سید محمدتقی علوی اظهار داشت: تا حد امکان از ظرفیت حامیان مالی، بخش خصوصی و خیران برای توسعه روزافزون ورزش های رزمی در کهگیلویه و بویراحمد استفاده شود.
وی خواستار تجزیه و تحلیل مستمر نقاط ضعف و قوت هیأت ورزش های رزمی کهگیلویه و بویراحمد و بررسی هر 6 ماه یکبار فعالیت ها و عملکرد آن شد.
علوی بر لزوم فعال و پویا شدن هر چه بیشتر هیأت ورزش های رزمی در تمامی شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد.
نشست مجمع انتخاباتی هیأت ورزش های رزمی کهگیلویه و بویراحمد 17 عضو داشت که از این تعداد سه نفر غایب بود و 2 نفر نیز حق رأی دادن نداشتند.
مسلم حسینیان به عنوان تنها کاندیدا با کسب 12 رأی از مجموع 12 رأی مأخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت ورزش های رزمی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.
حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.