به گزارش ایرنا، امام جمعه جیرفت گفت: بهترین راه مقابله با توطئه های دشمن خدمت صادقانه به مردم است از این رو باید مدیران مشکلات را صادقانه به مردم اعلام کنند.
حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه های این هفته نماز جمعه جیرفت ضمن تبریک هفته دولت افزود: مدیران امروز انقلاب اسلامی، مدیریتی در راستای مدیریت الهی دارند لذا این مدیریت با مدیریت دوران طاغوت فرق می کند.
وی ادامه داد: مدیران امروز باید بین مردم باشند تا این مساله سبب وحدت و اعتماد بیشتر مردم نسبت به نظام شود.
امام جمعه جیرفت به ایام عید سعید غدیر اشاره و ضمن تبریک این عید گفت: محبت به امیرالمومنین (ع) مهمترین عامل برای کسب ملکه تقوا و عامل بازدارنده از گناه است.
وی افزود: حکومت و رهبری جامعه امری الهی و این مهمترین تفاوت حکومت دینی با حکومت مادی است.
حجت الاسلام سعادت فر ادامه داد: پیام دیگر غدیر، انحراف از غدیر توسط خواص بود که امروز هم عده ای در این مسیر حرکت می کنند.
وی بیان کرد: منافقین، حکومت امیرالمومنین (ع) را زیر سئوال بردند چون نمی توانستند در این حکومت حرکت کنند لذا امروز هم این مسائل وجود دارد.
وی اظهار داشت: جنگ نرم، امروز توطئه جدی دشمن است از این رو مسئولان و مردم هوشیار باشند تا در نقشه دشمن گرفتار نشوند.
امام جمعه جیرفت گفت: محبت به دنیا سبب تضعیف روحیه جهادی می شود از این رو باید به این مساله توجه ویژه ای شود تا گرفتار مادیات نشویم.
وی افزود: قطار انقلاب به سرعت در مسیر ظهور در حال حرکت است ولی عده ای با دلبستگی به دنیا از این قطار پیاده می شوند.
** ایجاد اختلاف در کشور از اهداف دشمنان نظام است
امام جمعه بردسیر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بردسیر حمایت از دولت را یک وظیفه همگانی برشمرد و گفت: ایجاد تفرقه و 2 قطبی در کشور، فقط دشمنان اسلام و نظام را شاد می کند و دستاورد دیگری ندارد.
حجت الاسلام میثم تارم افزود: حمایت از دولتها سیره امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و این امر در مذاکرات و تعاملات بین المللی بسیار حائز اهمیت است.
وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در این باره اشاره کرد و ادامه داد: معظم له فرمودند: من از دولتها همیشه دفاع می کنم و اگر دولتی مورد تهاجم و بی انصافی قرار بگیرد، بیشتر حمایت می کنم. من طرفدار اعمال انصافم و این ربطی به انتخابات ندارد. حمایت از خدمتگزاران در کشور وظیفه ای است که به عهده من و همگان است.
امام جمعه بردسیر افزود: مقام معظم رهبری در جایی دیگر نیز فرموده اند، جایگاه دولت در نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است زیرا بیشترین مسئولیتها را دولت بر دوش دارد.
حجت الاسلام تارم ضمن تایید انتقاد منصفانه گفت: در کنار این حمایتها، نقد منصفانه نیز نوعی حمایت از دولت است تا دولتمردان با استفاده از آن بتوانند اشکالات خود را برطرف کنند.
خطیب جمعه بردسیر در ادامه گفت: بنده از همین تریبون بارها هم نقد کردم هم پیشنهاد دادم و هم حمایت خود را از دولت اعلام کردم.
وی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و افزود: شهید رجایی خود را همان دستفروش دوره گرد ساده می دانست و اینگونه خود را با مردم برابر می دانست.
حجت الاسلام تارم از دولت خواست ترمیم کابینه را جدی بگیرد و خاطرنشان کرد: لازم است دولت هر چه زودتر برای تقویت و کارایی بیشتر، تیم اقتصادی خود را ترمیم و اصلاح کند و با شجاعت به جای وزرایی که در پنج سال گذشته هماهنگی و کارایی لازم را نداشتند و از روحیه جهادی و انقلابی برخوردار نبودند، جایگزین مناسب معرفی کند.
وی افزایش نقدینگی را زمینه ساز بروز مشکلات کنونی برشمرد و گفت: سیاست های غلط بانک مرکزی در ابتدای امسال در عرضه بی حد طلا و ارز موجب شد مردم امروز به دردسر بیفتند و حتی برای معیشت خود دچار رنج و سختی شوند.
وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با تیم اقتصادی جدید، استفاده از نظرات کارشناسان و صاحب نظران و رهنمودهای مقام معظم رهبری این مشکلات حل شود و نظام جمهوری اسلامی استحکام بیشتری پیدا کند.
3029/7421/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.