به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد محمودآبادی روز سه شنبه در نشست گرامیداشت هفته دولت افزود: شعار امسال هفته دولت شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی است زیرا با وجود شفافیت و پاسخگویی از بروز بسیاری مشکلات اجتماعی جلوگیری می شود و در کارآمدی نیز تاثیر خواهد داشت.
وی اظهار داشت: محور برنامه های هفته دولت، تشریح عملکرد دولت دوازدهم در کنار تشریح فعالیت های سایر دولت های گذشته و آنچه دولت های گذشته انجام داده اند زنجیری به هم پیوسته برای خدمت رسانی به مردم بوده است.
وی ادامه داد: تبیین شرایط کنونی نیز باید برای مردم انجام شود زیرا با تنگ تر شدن دامنه تحریم ها نیاز به ارتباط بیشتر بین مردم و دولت وجود دارد.
مدیرکل حوزه استاندارکرمان عنوان کرد: پرهیز از رسانه ای کردن مشکلات و اختلافات احتمالی، پرهیز از به کار گرفتن ادبیات مایوس کننده، سفر بدون تشریفات به مناطق محروم و خدمات رسانی به مردم نیز در هفته دولت مورد تاکید قرار گرفته است.
وی بیان کرد: در راستای گرامیداشت هفته دولت تاکید شده آغاز پروژه های جدید تا جایی که ممکن است انجام نشود مگر آنکه پروژه ای ملی باشد، اعتبار آن تامین شده باشد و عملیاتی شدن آن قطعی باشد.
حجت الاسلام محمودآبادی با اشاره به اینکه آغاز پروژه های تشریفاتی در هفته دولت ممنوع اعلام شده است گفت: ارائه گزارش و اطلاع رسانی از طریق رسانه ها در هفته دولت نیز مورد تاکید قرار گرفته است و در این رابطه باید از انتشار کتاب، مجلد، ویژه نامه ها و پوسترها که مشتمل بر هزینه های متعدد است، جلوگیری شود.
وی با اشاره به اینکه تمرکز برنامه های هفته دولت در مناطق محروم باشد اظهار داشت: استانداری کرمان به منظور گرامیداشت هفته دولت برنامه حضور مدیران برای پاسخگویی به مردم، تجدید بیعت با شهدا و دیدار با خانواده شهدا را دستور کار دارد.
محمود ابادی از حضور مدیران و کارکنان در نماز جمعه، افتتاح نمایشگاه مجازی هفته دولت، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، دیدار با مجمع نمایندگان، سفر به شهرستان ها و افتتاح پروژه ها به عنوان دیگر برنامه های هفته دولت در کرمان نام برد.
وی گفت: ملاقات های مردمی، افتتاح رادیو ترانک، حضور مدیران و مسئولان 25 دستگاه در سازمان مساجد شهر کرمان و آشنایی با مشکلات مردم، برگزاری جشنواره روز کارمند و برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در کرمان است.
مدیرکل حوزه استاندار کرمان بیان کرد: به منظور صرفه جویی در هزینه ها و استمرار نمایشگاه تا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه هفته دولت به صورت مجازی برگزار می شود.
2 تا 8 شهریور همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
3029/7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.