رضا فلاح روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کمپین در کشور با هدف تامین آب سه استان کم آب ازجمله کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی اجرایی شده است.
وی اظهار داشت: کمک های جمع آوری شده از محل این کمپین در زمینه تهیه و خرید تانکر، لوله کشی آب و انجام اقداماتی برای رفع اثرات خشکسالی و کمبود آب هزینه می شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: مردم می توانند کمک های نقدی خود را برای حمایت از استان های کم آب به شماره حساب 66666 بانک ملت، کشاورزی، مهر ایران، رفاه، صادرات، دی، سپه، پارسیان و پست بانک واریز کنند.
وی با اشاره به استقرار صندوق های جمع آوری کمک های مردمی و دستگاه های زیرمجموعه این نهاد در مراکز و معابر پرتردد شهرها و اماکن عمومی افزود: مردم با ارسال عدد 4 به سامانه پیامکی 2099999 روزانه هزینه یک بطری آب معدنی را نذر آسیب دیدگان خشکسالی کنند.
فلاح اضافه کرد: کاروان سلامت و امید جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز به مناطق محروم و متاثر از خشکسالی سیستان و بلوچستان اعزام می شود.
وی گفت: این کاروان با حضور بیش از 20 پزشک و پیراپزشک از روز 13 تا 18 مرداد ماه امسال با هدف کمک به مردم مناطق محروم، آسیب پذیر و متاثر از خشکسالی در شهرستان ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان خدمات رسانی خود را شروع خواهد کرد.
فلاح افزود: برنامه های این کاروان در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان ازجمله ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی، توزیع اقلام حمایتی، معیشتی، آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مسائل بهداشتی و برگزاری جنگ شادی است.
جمعیت هلال احمر استان کرمان یک سازمان عام المنفعه و بشر دوستانه است.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.