به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز پنجشنبه در بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان افزود: تغییر رویکرد از کشاورزی به صنعت نیاز ضروری منطقه جنوب کرمان است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این دیدار به مشکلات پیش روی پایانه صادراتی جنوب کرمان اشاره و عنوان کرد: این طرح بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امسال به بهره برداری می رسد و نیازمند 19 میلیارد تومان اعتبار است که پیگیر تحقق آن هستیم.
مسلم مروجی به روند احداث کارخانه مس کاتد جنوب کرمان نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون برای این کارخانه 117 میلیارد تومان هزینه و در هر شیفت کاری 250 نفر اشتغالزایی انجام شده است.
وی با بیان اینکه این کارخانه به صورت سه شیفت کار می کند اظهار داشت: سرمایه گذار این طرح هیچ تسهیلات بانکی دریافت نکرده است.
مدیر کارخانه مس کاتد جنوب کرمان نیز ادامه داد: مشکل کمبود نفت در این کارخانه داشتیم که طی هفته گذشته توانستیم نفت مورد نیازمان را از طریق بورس خریداری کنیم.
نصر لله جذابی بزرگترین مشکل این مجموعه را برق عنوان کرد و گفت: تولید آزمایشی کارخانه مس کاتد جنوب کرمان آغاز شده و در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
فدائی همچنین از وضعیت کار خانه مس کاتد جیرفت، پایانه صادراتی جنوب کرمان و کارخانه تولید قطعات بتونی بازدید کرد.
سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان هفت شهرستان را با جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.