به گزارش ایرنا سرهنگ رضا محمدرضایی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: شامگاه بیست و هشتم بهمن ماه سال گذشته یک فقره قتل در یکی از محلات شهر جیرفت به مرکز فوریت های پلیسی گزارش شد.
وی ادامه داد: ماموران پلیس بلافاصله به منظور بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در بررسی های اولیه مشخص شد مردی 35 ساله توسط فردی ناشناس مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به علت شدت جراحات وارده فوت و فرد ضارب نیز بلافاصله اقدام به فرار کرده است.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت بیان کرد: با تحقیقات موشکافانه و بررسی های ماموران پلیس، در نهایت هویت ضارب شناسایی و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهار داشت: از آنجا که قاتل در لحظات اولیه پس از وقوع قتل متواری شده بود و هیچ سرنخی از خود باقی نمی گذاشت، اقدامات پلیسی به منظور دستگیری وی با مشکل مواجه شد، از این رو پرونده برای رسیدگی به صورت ویژه در اختیار اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ محمدرضایی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی جیرفت با اقدامات تخصصی و تلاش شبانه روزی چند ماهه محل اختفای قاتل را در یکی از شهرستان های همجوار شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر کردند.
وی اظهار کرد: متهم در تحقیقات تخصصی پلیس به ارتکاب قتل با استفاده از سلاح سرد اعتراف و انگیزه خود از ارتکاب بزه انتسابی و اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرده است.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.