به گزارش دریافتی ایرنا ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و سرپرست استانداری کرمان در مطلع این پیام آورده اند، 'امام خمینی(ره): فلسطین پاره تن اسلام است.
این پیام می افزاید، مردم شریف و بزرگوار استان کرمان! پدران! مادران! خواهران! برادران! و فرزندان عزیز دیار کریمان! درود و سلام و صلوات خدا بر شما باد که در روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان، بعد از شب زنده داری و تهجّد و ذکر و مناجات به درگاه خدای متعال، دعوت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بزرگوارمان را اجابت فرمودید و با زبان روزه، در زیر آفتاب سوزان کویر، با حضور گرم و شورآفرین و حماسه ساز خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر، عزت و سربلندی مسلمانان را از مأذنۀ ایران اسلامی فریاد برآوردید و قدرت و شکوه ملتی را به جهان نشان دادید که به فرمودۀ مولایش علی (ع) همچون درختی است که اگر در سختی ها و مرارت ها رشد کند، محکم تر و مقاوم تر خواهد بود که «إنّ الشّجرةالبریّة أصلب عودا» و این درخت، همان شجرۀ طیبه ای است که ریشه ای ثابت و شاخ و برگ گسترده ای در آسمان ها دارد و میوۀ مبارکش یعنی آزادی قدس که اینک در زیر پای صاحبان زر و زور و تزویر، سرسختانه و دلیرانه مقاومت می کند، به یاری خدا به زودی کام همۀ مستضعفان و ستمدیدگان جهان را شیرین خواهد کرد.
سپاس ما از شما مردم، در حقیقت، شکر حضرت باری تعالی است که چنین بندگان مخلص و فداکار و شرافتمندی دارد. طاعات و عباداتتان مقبول و عمل به این فریضۀ بزرگ عبادی و سیاسی تا پیروزی نهایی بر کفر و بیدادگری مشکور باد.
/ 5054/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.