مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: جستجوها برای یافتن کودک منوجانی که 9 روز پیش در منطقه کوهستانی مفقود شده است، همچنان توسط تیم‌های امدادی ادامه دارد.

رضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره ادامه‌جستجوها برای یافتن کودک منوجانی اظهار داشت: ساعت 3 بامداد امروز ادامه جستجوها برای پیدا کردن کودک 8 ساله منوجانی توسط نیروهای امدادی زمینی‌و هوایی جمعیت هلال احمر استان کرمان و 6 شهرستان‌جنوبی این استان ازجمله رودبار جنوب، کهنوج، جیرفت و... ادامه دارد.

وی گفت: تاکنون 9 ساعت پرواز بالگرد برای یافتن این کودک انجام شده که در یکی از همین پروازها طی 2 روز گذشته خانواده این کودک مفقودی نیز حضور داشتند.

فلاح در ادامه افزود: تاکنون 50 نیروی امدادی در قالب 10 تیم زمینی و کوهستانی با و همچنین سگ‌های زنده یاب از مرکز استان برای یافتن این کودک به منطقه اعزام شده است.

وی عنوان کرد: کمک های نیروهای محلی کوهستانی نیز برای یافتن کودک گمشده منوجانی در کنار فعالیت دستگاه‌های، دولتی، امدادی و امنیتی آغاز شده و تمامی منطقه که دارای قنات‌های فراوانی است در حال بررسی است.
 
وی گفت: سه پایگاه و یک حوزه مقاومت بسیج منوجان از روز اول تجسس در کنار گروه‌های جستجوگر مشارکت داشتند و امروز علاوه بر تیم‌های محلی و پویش مردمی یک گردان نیروی انتظامی از کهنوج و قرارگاه ابوذر در کنار نیرو‌های انتظامی منوجان برای جستجوی امیرحسین تلاش کردند.
 
وی افزود: بخشدار منطقه منوجان نیز شب گذشته با خانواده این کودک مفقود شده جلسه‌ای در محل بخشداری برگزار کردند و قرار است جلسه شورای تامین امروز با حضور دادستان و فرماندار شهرستان منوجان برگزار شده و موضوع به لحاظ امنیتی نیز مورد بررسی قرار گیرد.

فلاح در پایان گفت: جستجوها تا زمانی که اثری از این کودک مفقود پیدا شود ادامه خواهد داشت و نیروهای امداد و نجات همچنان در منطقه حضور داشته و در حال جستجو هستند.

براساس این گزارش، 9 روز پیش ۳ کودک در روستای عباس آباد پاتک از شهرستان منوجان در مورخ ۷ خرداد ۹۷ برای تفریح راهی کوهستان شدند که با جستجوهای امدادی و مردمی ۲ کودک پیدا شده و تاکنون جستجوها برای پیدا شدن سومین کودک به نام امیرحسین که 8 ساله است، ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.