ذبیح الله چلیپا پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای هفته جاری تاکنون روزانه 10 هزار سیلندر گاز در این منطقه توزیع شد.
وی تصریح کرد: شرکت جیرفت گاز سه نمایندگی در شهرستان های منوجان، کهنوج و جیرفت دارد که شامل 725 نمایندگی توزیع در هفت شهرستان جنوب کرمان است.
چلیپا با بیان اینکه شرکت جیرفت گاز 27 سال در منطقه جنوب کرمان فعالیت دارد، اظهار داشت: این شرکت روزانه چهار هزار و 500 عدد سیلندر گاز توزیع می کند.
وی پیرامون علت کمبود سیلندر گاز در جنوب کرمان ،گفت: از ابتدای هفته جاری تا کنون ماشین های حمل گاز مایع پشت در پالایشگاه های بندرعباس و اصفهان منتظر دریافت گاز مایع بودند ولی متاسفانه این پالایشگاه ها تامین سوخت نمی کردند و شرکت جیرفت گاز هم گازی برای توزیع در منطقه نداشت.
رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی جیرفت و عنبرآباد هم گفت: پالایشگاه بندرعباس در حال تعمیر (اورحال)است و این مساله سبب بوجود آمدن مشکل سیلندر گاز در جنوب کرمان شده است.
احمد سالاری افزود: مردم حداقل نیاز خود را با یک یا 2 سیلندر گاز برطرف کنند تا از شلوغی و صف های بلند جلوگیری شود.
وی اظهار داشت: هیچ مشکلی با توجه به تامین گاز از مبدا اصفهان و بندرعباس نداریم و مردم در این زمینه نگران نباشند.
رییس ستاد سوخت شهرستان جیرفت گفت: از ابتدای هفته جاری بر روند توزیع سیلندر گاز در شرکت جیرفت گاز بطور مستقیم نظارت داشتیم تا مشکلی در این ازدحام برای مردم ایجاد نشود.
یدالله رفیعی افزود: سیلندر های گاز بطور تصادفی مورد تست کمی قرار گرفته اند و قیمت عرضه سیلندر گاز با نظارت ستاد سوخت انجام گرفته تا بروز بازار سیاه جلوگیری شود.
هفت شهرستان جنوبی استان کرمان یک سوم از جمعیت سه میلیون نفری این استان را در خود جای داده است .
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.