به گزارش ایرنا، احمد یوسف زاده روز چهارشنبه در نشستی با حضور آزادگان سرافراز در آستانه فرارسیدن سالروز آزادی خرمشهر در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر افزود: مردم نباید به تبلیغات سوء علیه جمهوری اسلامی اعتنا کنند.
نویسنده کتاب آن بیست و سه نفر گفت: تمام سختی های دفاع مقدس را گذراندیم و زنده ماندیم، همانگونه که انقلاب اسلامی ایران نیز سختی های فراوانی را پشت سر گذاشته و همچنان مستحکم و پابرجا است.
وی همچنین در این نشست به بیان خاطرات دوران اسارت خود و همرزمانش پرداخت و با شیرینی و تلخی روزهای اسارت دوران دفاع مقدس، لحظاتی به یاد ماندنی را رقم زد.
(آن بیست و سه نفر) روایت اسارت 23 رزمنده نوجوان 13 تا 17 سال است که تسلیم فشارهای حزب بعث نشدند و تن به تبلیغات سوء علیه جمهوری اسلامی ندادند.
این افراد حاضر نشدند پیشنهاد آزادیشان که از سوی صدام مطرح شده بود را بپذیرند و هشت سال داوطلبانه در اسارت ماندند و پس از پایان جنگ به همراه سایر اسراء به وطن بازگشتند.
کتاب آن بیست و سه نفر که توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است، مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفت و با تقریظ ایشان رونمایی شد.
احمد یوسف زاده نویسنده، شاعر و روزنامه نگار خطه جنوب کرمان است که تاکنون از وی چندین کتاب منتشر شده است.
تازه ترین کتاب وی (اردوگاه اطفال) است که در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد.
7421/ /3029/5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.