به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، امید سلاجقه در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی اسکان نوروزی فرهنگیان ناحیه یک کرمان افزود: از 24 اسفندماه سال گذشته تاکنون 6 هزار و 858 خانوار در قالب 26 هزار و 533 نفر مسافر در ستادهای اسکان فرهنگیان استان کرمان پذیرفته شده اند.
وی ادامه داد: مهمانان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان در 441 مدرسه و پنج هزار و 160 کلاس درس، خانه های معلم و مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان پذیرش می شوند.
سلاجقه خاطر نشان کرد: در دومین روز از سال جدید 10 هزار و 444 نفر در قالب 2 هزار و 758 خانوار و 24 هزار و 21 نفر روز مسافر در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان اسکان داده شده اند.
وی تکریم و پذیرایی مناسب از مهمانان نوروزی را نشانه فرهنگ بالای مردم این استان دانست و تصریح کرد: باید مبنای کار اعضای ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان نیز بر مبنای حسن خلق و تکریم مسافران باشد.
استان کرمان با پنج اثر ثبت شده جهانی از جمله باغ شاهزاده، قنات ها، روستای تاریخی و دستکند میمند، کویر و ارگ بم و نیز 600 اثر تاریخی دیگر پذیرای مسافران نوروزی است.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.