به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، 'علیرضا رزم حسینی' ضمن تبریک عید باستانی نوروز به مردم استان کرمان تصریح کرد: در سال 96 شاهد موفقیتهای بسیار خوبی در استان کرمان در سطح ملی در حوزه‌ های سلامت، میراث فرهنگی و گردشگری، امنیت، پدافند ملی و الگوی اقتصادی بودیم.
وی با اشاره به تایید موفقیت الگوی اقتصاد مقاومتی استان کرمان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: توانستیم با همت مسئولان و مردم الگوی شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج را به کل استان کرمان تعمیم دهیم و هم اکنون 23 معین اقتصادی در مناطق هشتگانه اقتصادی استان مشغول به فعالیت هستند.
رزم حسینی با اشاره به ابلاغ الگوی اقتصاد مقاومتی استان کرمان به سایر استانها توسط وزیر کشور و به دستور رییس جمهور در سال 96 تصریح کرد: برای سال 97 برنامه های بسیار مهمی را پیش بینی کرده به طوری که 110 پروژه اولویت دار اقتصاد مقاومتی با بیشترین حجم سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال را دستور کار سال 97 داریم که بخشی از آن در سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.
استاندار کرمان با تاکید بر همگرایی و همدلی بین همه ارکان حکومت در استان کرمان در سال 97 همچون سال های گذشته افزود: یکی از کارهای مهمی که در سال 97 پیگیری خواهیم کرد، برگزاری مجمع مدیران استانی با حضور همه مسئولان استانی و ملی کرمانی از بدو انقلاب تاکنون برای ایجاد یک هم اندیشی در جهت توسعه استان کرمان است.
وی با اشاره به تدوین طرح آمایش سرزمینی استان کرمان و انجام مراحل نهایی این طرح خاطر نشان کرد: با درود بر شهدای عالی مقام و خانواده های آنان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس امیدواریم با پیروی از راه شهیدان و هدایت های مقام معظم رهبری سال 97 برای مردم استان کرمان همچون گذشته شاهد توفیقاتی بسیار خوبی باشد.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.