به گزارش ایرنا، مجید امیرتیموری روز دوشنبه در دیدار رئیس و کارکنان ایرنا جیرفت با وی از رویکرد اعتدالی ایرنا ابراز خرسندی کرد و افزود: مردم انتظار دارند انتقال اخبار، واقع بینانه و به موقع باشد که خوشبختانه این مهم در خبرگزاری جمهوری اسلامی ملموس است.
وی اظهار کرد: وقتی رسانه ها دستآوردهای دولت را به طور صحیح اطلاع رسانی کنند شاهد اعتماد هرچه بیشتر مردم به نظام جمهوری اسلامی خواهیم بود.
امیرتیموری بیان کرد: با توجه به ایجاد شبکه های متعدد در فضای مجازی، مردم باید بدانند به کدام منبع خبری اعتماد کنند و تا کنون خبرگزاری جمهوری اسلامی منبع موثقی برای دریافت اخبار بوده است.
وی با تاکید بر لزوم روحیه نقد پذیری مسئولان اضافه کرد: نقد خوب است و باعث پیشرفت جامعه می شود ولی نقد باید منصفانه و همراه با پیشنهاد باشد.
وی تصریح کرد: مردم به دنبال مجرای قابل اعتمادی می گردند که واقع بینانه و به دور از سلیقه های شخصی و جناحی، رویدادها را انتشار دهد.
امیرتیموری با اشاره به اینکه برخی از افراد،کارهای خوب را نادیده می گیرند اظهار کرد: متاسفانه تبعات این رویکرد به جامعه برمی گردد و باعث ناامیدی و بی اعتمادی مردم می شود.
وی با بیان اینکه جایگاه رسانه ها مقدس است عنوان کرد: نقد منصفانه را می پذیریم و در جهت رفع نواقص بر می آییم.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.