به گزارش ایرنا، محمدتقی امیری خراسانی روز یکشنبه در نشست صمیمانه شورای مشاوران جوان استاندار با حضور استاندار در محل استانداری کرمان افزود: دولت تدبیر و امید برای کمک به بهبود مسیر امور جوانان تلاش می کند و تفاهم نامه ایجاد مجلس جوانان در استان کرمان فردا (دوشنبه) امضا می شود.
وی تصریح کرد: سمن های جوان می توانند از امکانات و رویکرد جدید وزارت ورزش و جوانان برای ساخت خانه های جوان در شهرستان ها با بودجه سال 97 استفاده ببرند.
مدیرکل ورزش جوانان استان کرمان گفت: شورای جوانان فرمانداری ها باید مراکز سمن ها باشند و فرماندار زمینی در اختیار جوانان بگذارند و یا مکان هایی از فرمانداری ها معرفی شود و تجهیزات خانه جوان با بودجه سال 97 اداره کل ورزش و جوانان تامین می شود.
وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان همچنین سرمایه گذار خارجی را برای ساخت خانه جوان به عنوان مراکز سمن ها جهت فعالیت جوانان هدایت می کند.
امیری خراسانی عنوان کرد: در قالب شورای جوانان به جوانان توجه می شود و جلساتی در این زمینه برای رسیدگی امور جوانان گذاشته می شود.
وی گفت: سمن ها با اعتبارنامه وزارت ورزش و جوانان فعالیت می کنند و به همراه دولت دوازدهم نیز اتفاق های خوبی در سازمان جوانان در حال رخ دادن است ازجمله در ملاقات مستقیم سازمان های مردم نهاد با مسئولان عالی رتبه، مسائل و مشکلات سمن های جوانان مطرح می شود.
مدیرکل ورزش جوانان استان کرمان گفت: همچنین در دولت دوازدهم وام اشتغالزایی به مبلغ 100 میلیون تومان با بازپرداخت پنج ساله به جوانان پرداخت می شود و این اعتبار از محل اعتبارات صندوق کارآفرینی امید از اردیبهشت ماه سال 97 برای 12 طرح ازجمله صنایع اسباب بازی، مراکز ازدواج، محیط زیست و ورزش اختصاص یافته است.
همچنین در این نشست برخی از جوانان و شورای مشاوران جوان استان کرمان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و استاندار نیز دستور مساعدت و رسیدگی به مشکلات این قشر را دادند.
نشست صمیمانه شورای مشاران جوان استاندار با حضور استاندار کرمان، مدیرکل اقتصادی، مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل سیاسی و انتخابات، مدیرکل امور بانوان و مشاور جوانان استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس شورای اسلامی استان کرمان، شورای جوانان، بخش خصوصی و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی عصر امروز (یکشنبه) در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استان کرمان برگزار شد.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.