به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام رضا سعادت فر در نماز جمعه این هفته جیرفت به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در 29 بهمن ماه در جمع مردم آذربایجان اشاره کرد و افزود: معظم له فرمودند باید خطر را به مردم بگوئیم از این رو اشرافی گری، بی توجهی به طبقات محروم جامعه و اعتماد به کشورهای خارجی آفت جامعه هستند.
وی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب اسلامی سال 57 شروع شده و ادامه دارد و تا زمانی که مستضعفان جهان از زیر بار استکبار خارج نشوند این انقلاب ادامه دارد.
امام جمعه جیرفت گفت : مردم معتقدند حرکت انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه دارد و این حرکت را با حضور ایام الله ها اثبات کرده اند.
وی به مساله انتخاب شهردار جیرفت اشاره کرد و گفت: در هفته گذشته نشستی بین نماینده مردم و اعضای شورا برگزار شد که در این نشست مقرر گردید نماینده به نظر شورا در زمینه انتخاب شهردار احترام بگذارد.
حجت الاسلام سعادت فر افزود: استاندار کرمان در زمینه مساله شهرداری جیرفت دستور ویژه ای برای برطرف کردن این مشکل صادر کرد و مقرر گردید تا حکم شهردار جیرفت را امضا کنند.
وی اظهار کرد: شورای شهر و شهردار از امروز باید تلاش شبانه روزی کنند تا مشکلات شهر را برطرف کنند.
وی علت عقب افتادگی شهرستان را اختلافات منطقه ای دانست و گفت: همه باید با روحیه همدلی و اتحاد به فکر عمران و آبادانی شهر باشیم تا عقب افتادگی ها را جبران کنیم.
امام جمعه جیرفت اغتشاشات اخیر تهران را محکوم کرد و گفت: مردم می دانند پشت پرده این اغتشاشات دشمن است از این رو باید با این اخلالگران محکم برخورد کرد.
7450/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.