به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار رضا بنی اسدی فر افزود: ماموران انتظامی بخش شهداد شهرستان کرمان با همکاری تکاوران شهرستان راور با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی بیان کرد: ماموران انتظامی حین گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در محور شهداد - نهبندان به 2 دستگاه خودرو سواری مشکوک و دستور توقیف آنها را صادر کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: مأموران پس از متوقف ساختن خودروها موفق شدند در بازرسی از آنها 471 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و 2 نفر قاچاقچی را نیز دستگیرکنند.
وی تصریح کرد: با توجه به اعترافات متهمان دستگیر شده، مقصد حمل مواد مخدر توسط قاچاقچیان را استانهای مرکزی کشور بود و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به همراه مواد کشف شده تحویل مراجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت،ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند، از شهروندان خواست جهت امنیت پایدار در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش دهند.
استان کرمان به دلیل همجواری با استان های مرزی شرق محل تردد و عبور قاچاقچیان و باندهای مواد مخدر است.
خبرنگار:داود رجبی بهجت** انتشار : بهنام احمدی
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.